ඔයාගෙ ස්මාට්ෆෝන් එකට ඩ්‍රයිවර්ස් හොයාගන්න නැද්ද??

ඉතින් යාලුවනේ.!!ඔන්න මම පොරොන්දු උන විදියටම තවත් පෝස්ට් එකක් අද දානවා.මම මේක දාන්න ප්‍රදානම හේතුව තමයි මම දාන ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් සම්බන්ද පෝස්ට් ව...

Xperia jellybean 4.1 , 4.2 , 4.3 පාවිච්චි කරන අයට xperia album update & walkman 8.5 Install කරගන්න

Tharaka Devinda | 9:13 PM |
| Post views:



මේක බොහොම ලස්සන Update  2 ඕගොල්ලෝ use  කරන්නේ  xperia jellybean 4.1 , 4.2 , 4.3 නම් මේක ඔගොල්ලොන්ගේ Phone  එකට දන්න පුළුවන් . ඒ වගේම ICE  එකටත් පුළුවන් වෙයි බලන්නකෝ . කරන්න තියෙන්නේ පොඩි දෙයක් විතරි මම APK  Files  දාන්නම් , මටත් මේක හම්බ උනේ facebook  පිටුවකින් .




මම මුලින්ම දැන්නම් මේ update  device  ටික .


  1. Sony U
  2. Huwae 600
  3. Sony E
  4. Sony P
  5. SOny J
  6. SONY L
ඔයාගේ Phone  එකත්  කරයි බලන්නකෝ දාලම . පල්ලහෙන් තියෙන APK  download  කරන සාමාන්‍ය විදිහට Install  කරන්න . apk   උනොත් මම තව එකක් දැන්නම් එක උසේ කරලා එකෙන් apk  Open  කරන්නකෝ ..

SemcAlbum.apk  Download 

Walkman Update Downlaod 

install  වෙන්නේ නැත්තම්  මේක දල පස්සේ අර apk  2 open  කරන්න  .. Download   

එනම් එචරයි 

No comments:

Post a Comment

ඔබ මිට අමතරව දෙයක් දන්නවා නම් එකත් එකතු කරන්න .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Comments