ඔයාගෙ ස්මාට්ෆෝන් එකට ඩ්‍රයිවර්ස් හොයාගන්න නැද්ද??

ඉතින් යාලුවනේ.!!ඔන්න මම පොරොන්දු උන විදියටම තවත් පෝස්ට් එකක් අද දානවා.මම මේක දාන්න ප්‍රදානම හේතුව තමයි මම දාන ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් සම්බන්ද පෝස්ට් ව...

ඔනම ෆය්ල් එකක් අපිට ඔනම ටය්ප් එකකට කන්වට් කරගන්න මෙන්න නියම බාන්ඩෙ.....

RçG ÑëtwÖrkz | 9:39 AM |
| Post views:

මම අඩ ඔයාලට ගෙනාවෙ දැනට තියන හොදම වර්ගයෙ කන්වටර් එකක්.සමහර විට ඔ‍යා දැනටමත් මෙක ගැන දන්නව ඇති.දන්නැති අයත් ඇතිනෙ.:ඩි .මෙකෙන් ඔයාලට ඔනිම වර්ගයෙ මල්ටි මිඩියා ෆඉල් එකක් ඔනිම ටඉප් එකකට කන්වට් කරගන්න පුලුවන්.හරි කතා ඇති

.


මෙතනින් බාගන්න..හැබැයි ෆරිඉ. :පි
Download මෙක තමා දනට තියන අලුත්ම වර්ශන් එක..


හ්ම්ම්ම්...දැන් අපි බලමු මෙක ඉස්තාපනය කරගන්නෙ කොහොමඩ කියල..කරන්න තියෙන්නෙ FFsetup යන්න ඔපන්කරගන්න.දැන් නෙක්ස් බට්ට්න් එක කිහිප වතාවක් ක්ලික් කිරිමෙන් ඔබට එය පහසුවෙන් ස්තාපනය කරගනිමට පුලුවන්...

මෙය අශ්‍රිත ගැටලු ඇති උවහොත් කොම්මෙන්ට් එකක් ඩාන්න.

වැරදි එහෙම තියෙනම් කොම්මෙන්ට් කරන්න අමතක කරන්න එපා.
තවත් මෙවනි ඔබට වැඩගත් වු පොස්ට් එකක් සමග හමුවෙමු.:ඩ්


පසුව ලියමි:- මෙකෙ ලින්ක් එක බ්‍රොකන් වෙලා තිබිලා මම අලුත් එකට Replace කලා.ඔබට කරදර විදින්න සිදු වුවා නම් මාගෙ බලවත් කණගාටුව.:පි සොරි හොදෙ.මෙකෙත් අවුලක් ගියොත් මට කියන්න :ඩි

ඔන්න තෙවනුවත් ලින්ක් එක අප්ඩේට් කරා..!! :ඩි

6 comments:

  1. registerd version ekakda?

    ReplyDelete
  2. aiyo me file eka download karanna bane mediafire eken ain karalane

    ReplyDelete
  3. @nuwan :ආයිත් දැම්ම සහො..:ඩි

    ReplyDelete
  4. aiyo meka download kranna bane mediafire eke nane

    ReplyDelete
  5. @aminda Chamika-ඔන්න ආයිත් දැම්ම සහෝ.!! සිදු වූ ප්‍රමාද දෝශයට මාගෙ බලවත් කනගාටුව.! :P :P

    ReplyDelete

ඔබ මිට අමතරව දෙයක් දන්නවා නම් එකත් එකතු කරන්න .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Comments