ඔයාගෙ ස්මාට්ෆෝන් එකට ඩ්‍රයිවර්ස් හොයාගන්න නැද්ද??

ඉතින් යාලුවනේ.!!ඔන්න මම පොරොන්දු උන විදියටම තවත් පෝස්ට් එකක් අද දානවා.මම මේක දාන්න ප්‍රදානම හේතුව තමයි මම දාන ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් සම්බන්ද පෝස්ට් ව...

Computer එකට කියලා කතා කරමුද??

Tharaka Devinda | 3:51 AM | |
| Post views:


අද මම ඔයාලට පොඩි දෙයක් දෙන්න යන්න.
මොකක්ද දන්නවද ඔයාලා computer එකට යම් කිසි වචනයක් type කරලා දුන්නාම ඒක computer එක විසින් ශබ්ද නගාකියවන පොඩි වැඩ කෑල්ලක්.
සමහර විට අහලත් ඇති ඔයාල මේක.
මේක කරන්න තියෙන්නෙ නෝට් පැඩ් එකෙන්
මුලින්ම ඔයාලා නෝට් පැඩ් එක open කරගන්න.ඊට ප්ස්සෙ මම  පහල කියලා තියන විදියට නෝට් පැඩ් එකේ ලියන්න.(copy කරලා paste කරන්න)


CreateObject("SAPI.SpVoice").Speak"Tharaka"

මේ විදියට type
කරලා computer_gender.vbs කියලා save කරන්න


ඊට පස්සෙ ඒක click කරලා run කරලා බලන්න මොකද වෙන්නෙ කියලා


ඔයාලට වෙනත් වචනයක් දෙන්න ඕන නම් මම දාලා තියන ka""Thඑක අයින් කරලා වෙන ඕන English වචනයක් දිලා save කරන්න පුලුවන්


8 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. @bat man ;uba mara porak ne...ubatath jaya :D

    ReplyDelete
  6. wow this is very useful. thanks a lot

    ReplyDelete

ඔබ මිට අමතරව දෙයක් දන්නවා නම් එකත් එකතු කරන්න .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Comments