ඔයාගෙ ස්මාට්ෆෝන් එකට ඩ්‍රයිවර්ස් හොයාගන්න නැද්ද??

ඉතින් යාලුවනේ.!!ඔන්න මම පොරොන්දු උන විදියටම තවත් පෝස්ට් එකක් අද දානවා.මම මේක දාන්න ප්‍රදානම හේතුව තමයි මම දාන ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් සම්බන්ද පෝස්ට් ව...

ඔන්න GTA 5 එනෝ !!

Tharaka Devinda | 10:53 PM |
| Post views:


හැමෝටම සුබ දවසක් වේවා ! අද මම කියන්න අවේ සතුටු හිතෙන දෙයක් කියන්න . අද මම කියන යන්න ප්‍රසිද්ද පරිගණක ක්‍රීඩාවක් ගැන . එක GTA 5 . ගොඩක් කට්ටිය ගට සෙල්ලම් කරලා තියනව නේද? එක අපුරු ක්‍රියාදාම ක්‍රීඩාවක් මෙගා පවුද්ගලික අදහස නම් . මේක ඔයාගේ පරිගණකය පොඩ්ඩක් හිරවී කියන එක තමා :P හරි මේ පරිගණක ක්‍රීඩාව පියවරන් පියවර ගොඩ නගන එකක් . මම නම් කියන්න තව නොබෝ දවසකින් මේක අන්තර්ජාලයේ සමාජ ජාල ක්‍රීඩාවක් වනවා අනිවාර්යි


No comments:

Post a Comment

ඔබ මිට අමතරව දෙයක් දන්නවා නම් එකත් එකතු කරන්න .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Comments