ඔයාගෙ ස්මාට්ෆෝන් එකට ඩ්‍රයිවර්ස් හොයාගන්න නැද්ද??

ඉතින් යාලුවනේ.!!ඔන්න මම පොරොන්දු උන විදියටම තවත් පෝස්ට් එකක් අද දානවා.මම මේක දාන්න ප්‍රදානම හේතුව තමයි මම දාන ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් සම්බන්ද පෝස්ට් ව...

Highly Compressed Files

Tharaka Devinda | 12:44 AM | |
| Post views:

කොහොමද හැමෝටම . ගොඩක් කියන්න නම් දෙයක් නැහැ . මම මේ පොස්ට් එක දාන්න හිතුවේ කලින් මම දාපු පොස්ට් එකක් නිසා . මම හිතන්නේ හැම්මෝම කැමති උන ගොඩක් දරිත්ව අඩු කරපු files වලට . මම මුලින්ම දැම්මේ Gta iv එක වැඩ කරන්න නැහැ කියල ගොඩක් ය කිව්වා . එත් සමහරක් යට එක වැඩ කරලත් තිබ්බ . එක වැඩ කරන්න නැති වෙන්න හේතු 4 තියෙනවා . ඒ game එක extract කරද්දි Virouse gard එක Off කරන්න ඕන . ඊට පස්සේ DVD එකකට Write කරන්න ඕන . ඒ කෙසේ වෙතත් ඒ විදිය හරි යන්නේ නැහැ ඇයි දන්නවද එකටත් DVD 5 විතර ඕන නිසා . එක නිසා මම හිතවා 250MB size ටිකක් දාන්න . මේවා එෂ්ත්රක්ත කරාම 1GB -4GB විත‍ර වෙනවා . මම hit man 4 download කරා එක නම් නියමට වැඩ . 256 MB විතරි උනේ .(extract කලාම 4GB ) හරි ගොඩක් කතා ඕන නැහැ මම Links ඔක්කොම දාන්නම් games එක්කම .
Games
1.Left 4 Dead Highly Compressed (17 Links)




                                                                                        
 2.Hit Man 4  >> Download<< 
3. Transformers   >>Download<<  206 Mb 
4. Tomb Raider Anniversary PC GAME  >>Download<< 600MB
5.Juiced PC Game >>Download<<
6.Overspeed: High Performance Street Racing >>>Download<<<
7.Jimmy Neutron Boy Genius (PC Game) >>> Download<< 69 MB
8.Delta Force 3 Land Warrior >>> Download<<< 132 MB
9.GTA San Andreas Full Version >>>Download<<<1.2 GB
10.I'm Not Alone (horror game) >>>Download<<< 281 MB
11.House of the dead >>>Download<<< 11 MB
12.Biohazard 4 (Resident Evil 4) PC Game >>>Download<< 805 MB
13.NFS 2 Special Edition >>Dowload<<  92 MB
14.FIFA Football 2003 >>>Download<<
15.TOMB RAIDER UNDERWORLD>>>Download<< 1.9 GB
16.Harry Potter And The Chamber Of secrets >>>Download<< 252 MB
17.far cry 3 >>>download<<< Working !!!!!!!!!!! 29 MB (Testing....)
18.Iron Man >>>Download<< 200 Mb 
19. Pes 2010 >>> Download<< 10 MB Key :- 5HRV-LVRU-F75R-MV2L-RK45
20.Far cry 3 >>>Download<<<
Filems
  1. Transformers 3 Dark Of The Moon (2011) XVID >>> Download<<< 22 MB
  2.  

මම ඔය උද දල තියෙන ඔක්කොම හොදට වැඩ කරනවා . ඒවා install /unpack  කලාම 4Gb  විතර වෙනවා ඔබ dongle  එකක්  පාවිච්චි  කරන කෙනක් නම්  උඩ  දාල  තියෙන  Links  ගොඩක්  වැදගත්  වෛ ... 
මේවා ඔක්කොම torrent  links . එක නිසා  Download  කියන button  එක  click  කරාම  torrent  ෆිලේ එක  Download  වෙන්න  පටන්  ගනී ............

Software's
  1.  PhotoShop CS5 Portable >> Download<< 65 MB

































































.


4 comments:

  1. macho puluwannam Need for speed most wanted black edition eke highly compres ekak hoyala dennakoo.loku udawwak.thanks

    ReplyDelete
  2. machooo mata crysis 1 game eka denawada..wada karana ekak

    ReplyDelete
  3. puluwanan Hitman Absolution eka denta

    ReplyDelete

ඔබ මිට අමතරව දෙයක් දන්නවා නම් එකත් එකතු කරන්න .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Comments